Thursday, November 5, 2009

哈噜~
我是琪琪~
这个是琪琪的小窝窝哦~
很久没有用blogger了~
所以有点不知所措~
但是也还哦给~
那么~首先,我要告诉我的好朋友。。。
sizhan~ ^^
heys, you ah...must be confident!
no matter what, i will be there for you dehhs~
just relax yourself...as last time~
although results are important, but, you must also take good care of yourself~ x)
health is very important also you know? lols. (:
just find me if there's anything, ok? ^^

这个傻瓜要拿成绩单了~
一直告诉我他很紧张~很害怕~
他怕会中NA~呵呵~^^
真的真的~要鼓励鼓励他~(:
以前琪琪上课的时候都不在意成绩的~
琪琪只是觉得~开心就好~
下课的时候打打篮球~
吃吃东西~跑一跑~哈哈~^^
现在没有读书,就觉得没有束缚~
想怎样就怎样~但是有上课咯~
好像进修的东西~有美发啊~
学外国语言啊~等等之类的~
有时候虽然会忙的喘不过气~
但是我很喜欢这样哦~(:
因为我没有烦恼啊~呵呵~^^
况且。。。就算有,也是不可告人的烦恼~
哈哈哈~对了!
Hugo Chia~
this is myblog luhhs...
you lahhs...want my blog...
but i've closed all my old blog.
lols. this is specially open for moai muiimuii, ailing, hugo, xiren, huiting and so on dehhs...
then, must come here often~i dont care! wakakak~
jk~ hows ya result of PSLE?
must let me know which Sec School you are going, kk? (:
Sweets, takecares all my friends. (:


___♥QIQI♥___

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home